Friday, January 9, 2015

OUTING WITH MY GIRLS :)

Assalammualaikum semua. Hai. Salam Jumaat juga. Apa khabar semua? Alhamdulillah Fatin sihat2 shja. Harap pembaca2 sekalian juga begitu. Today, I would like to share my cutest moments with my friends yesterday. 

Okay, kami tak la keluar jauh sangat, just stop by at the cmart and had a great time there. Kalau yg tak tahu lagi apa itu CMART, it was Amanjaya Mall! Hehe. Kami tu means, Fatin, Nina, Oppa Nisa and Mimi. Actually my boyfriend also ada sama sebab kami cuma dpt jumpa wktu2 macam tu ja. Well, ada transport, jumpalah kami, klau tak de, memang tak de rezeki jumpalah jawapnya. 

Here were some pictures that I would like to share:



And here were some pictures with my hubby :)


At 3:45 p.m, kami masuk wayang tgk Hobbit. Well, tak la best mana mcm org kata, but it's nice if u want to watch it. Actually kami plan nk tgk Seventh Son tu, tapi tiket dh habis. 

Dalam pkl 6 lbh mcmtu kami balik, and then my oppa nk treat us at Hotmas. Wuu dengan bermandikan air hujan ni kami redah je and selamba je masuk restoran dgn keadaan basah.


Btw, thanks oppa coz belanja kami. Here I share with you guys our dinner meal yesterday,


Honestly, I really enjoyed our day yesterday. Thank you guys coz made my day really awesome!





2 comments:

  1. haha the great time,love it :)
    harap lain kali boleh redah hujan sama-sama lagi ,walaupun tak cukup 6 orang tpy rsa dah 10 orang....cntek gmbr :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. YEAHH!!! of course the great time with oppa and all our friends :) Redah hujan tu mmg best smpai mlm tpi blum lewat lgi. hehe.tq tau oppa coz bwa cu jln2 :)

      Delete

AGE!!!

Daisypath Vacation tickers