Thursday, November 27, 2014

BERAKHIR RIWAYAT SEBAGAI BUDAK SEKOLAH MENENGAH


Assalammualaikum w.b.t. Salam sejahtera semua. Dah lama kan tak bercoleteh dalam blog. Alhamdulillah dh selesai sudah menjalani peperiksaan SPM 2014. Boleh la kot nak selalu update blog kan? In sha Allah lepas ni saya akan post and share bahan2 utk SPM tahun dpn. Apa yg saya dpt selama ini semasa saya berada di sekolah menengah dlu saya akn share pada student2 yg lain pulak. Kalau yg boleh digunakan ambil dan download ja. Apa2 pertanyaan boleh bhbung dengan saya dlm facebook ye. 

So, what would I do after exam? A lot of things that can give benefit to me actually, but I'm just busy blogging and chatting. Haha. Macam2 sebenarnya nk buat lpas exam ni. Yela, nk gantikan balik hari2 yg sebelum ini dgn exam je kn. So, why not lepas exam ni kita enjoy ke? Apa2pn stay tune with my blog after this for any info. Sekian.

No comments:

Post a Comment

AGE!!!

Daisypath Vacation tickers